امروز یه حرکت زدم 

تنظیم خوابم اوکی تر شده 

امروز ساعت ده بلند شدم 

فکر نکنم دیگه تنبل حساب بشم 

فک کنم فردا زود تر هم بلند میشم 

حالا اینش مهم نسیس 

امروز رفتم دنبال باشگاه بگردم که برم یکم به خودم و هیکل بی نقصم برسم ( خودشیفته کی بودم(ولی جدی هیکلم نقصی توش نداره))
از شانس مضخرفم تمام باشگاه های نزدیک خونمون به خاطر اینکه تو کرونا مشتری نداشتن ورشکسته شدن جمع کردن 

من مجبور شدم نزدیک بیست کیلومتر پیاده روی کنم تا باشگاه پیدا کنم 

حالا میگید چرا انقدر پیاده رفتی خب با ماشین میرفتی 

که باید بگم جایی که به من گفتن باشگاه هست فکر نمیکردم انقدر دور باشه چون تا حالا اون منطقه و خیابون نرفته بودم خیابونش هم ماشین خور نبود 

قشنگ دو ساعت پیاده راه رفتم شایدم بیشتر 

هم پام داغون شد تاول زد 

هم خیس خالی شدم از عرق انقدر که سر ظهر افتاب مستقیم بود  

سه تا باشگاه سر زدم هر سه تاش هم به طور شوکه کننده ای مضخرف بودن 

کوچیک کر کثیف با مربی های بی تجربه و...

حالا مجبورم یکم صبر کنم پا های داغونم خوب بشه تا برم یه خیابون دیگه دنبال باشگاه خوب بگردم 

خسته نباشم واقعا