بیاید ادامه مطلب که میخوام خودم رو معرفی کنم 

همونجور که میدونید اسمم مانداناست 

تک دخترم و متولد سال 80 ام

بهمن ماهی ام 

به میلادی ژانویه سال 2002 به دنیا اومدم 

امممم 

کلا متفاوتم نسبت به هر کسی که تا حالا دیدید 

میگید چطور؟ خب اگه بخوام بگم یکم طولانی میشه ولی سعی میکنم شما رو راهنمایی کنم 

از بچگی خیلی باهوش بودم و نه تنها باهوش بلکه درکم هم بالا بود

کلا همه چیز رو زود تر از سنم میفهمیدم اکثر ادما ممکنه حتی تا سن 18 سالگی هم به سن بلوغ فکری نرسن ولی من از 7 سالگی بالغ شدم 

این باعث شد یکم متفاوت باشم من حتی بلد نبودم با اسباب بازی هام بازی کنم 

دوستی هم نداشتم که بهم یاد بده 

سرگرمی هام تو بچگی درس خوندن بود و تلویزیون نگاه کردن بود

جوری که من عاشق مطالب علمی بودم دانشمندا نبودن

تلویزیونم که نگم براتون حتی یه بار برای اینکه زود تر به برنامه تلویزیونی مورد علاقم برسم تصادف کردم و کلا نرسیدم چون بیمارستان بودم خخ

شجاعم  خیلی زیاد از هیچی نمیترسم نه حیوونا نه حشرات نه روح و ارواح و ....

درواقع علاقه هم دارم فکر کنم من تنها دختری باشم که از عنکبوت و سوسک و تمساح و مار و ... خوشم میاد 

کارای هیجانی رو دوست دارم ارتفاع رو هم دوست دارم 

ولی برعکس خیلی ها که مثلا هیجان زده میشن نشون میدن من قیافم پوکره 

یعنی حتی اگه بانجی جامپینگ هم برم نه جیغ میزنم نه قیافم چیزی نشون میده فقط لذت میبرم 

در کل ادمیم که خیلی احساساتی نمیشم حتی دلم واسه کسی تنگ نمیشه 

دور و بری هام میگن ادم سردی هستم 

اگه قبلا ازم میپرسیدی کسی رو دوست داری قطعا میگفتم من تو دنیا به جز خودم کسی رو دوست ندارم ولی 

الان با وجود اکسو و بی تی اس نمیتونم اونا رو دوست نداشته باشم 

و الان میگم به جز خودم فقط اونا رو دوست دارم 

اگه کسی بمیره حتی اگه خیلی نزدیک باشه به من زیاد ناراحت نمیشم 

حتی منو بابام با هم قرار گذاشتیم هر کدوم از ما زود تر مرد اون یکی با لباس قرمز بره تو ختم و برقصه 

با کسی تلفنی حرف زدن رو دوست ندارم 

اهل بیرون رفتن نیستم از اون موقع که کرونا اومده جمعا 20 بار از خونه در نیومدم بیرون 

کل روز رو تختم هستم و لبتاپم جلومه 

سریال بازم از هر کشوری هم نگاه میکنم جز ایران 

موسیقی رو نمیتونی از من بگیری هر چیزی رو بخوان بهم بدن یا بگیرن که من بی خیال موسیقی بشم قطعا بازم موسیقی رو انتخاب میکنم 

ارزوم و هدفم اینه که شغل ایندم مربوط به موسیقی باشه خودم دوست دارم بخونم و تمام تلاشم رو واسش میکنم ولی اگه نشد دوست دارم اهنگساز بشم 

چند چیز هست که من تو خیلی دوسش دارم 

یک معروفیت 

دو قدرت 

سه پول 

چهار سیاست 

سینگل به گورم 

ولی فقط با کسی وارد رابطه خواهم شد که حداقل یکی از اون چهار تای بالا رو داشته باشه 

یعنی با معروف باشه یا قدرت داشته باشه مثل مافیا و ... یا پولدار باشه و کارخونه و شرکت داشته باشه 

یه سیاستمدار باشه و تو دولت مقام بالایی داشته باشه 

دیگه چی دوست دارم ؟؟؟

اها تاریخ رو دوست دارم کلا تاریخ و زیست تو مدرسه درسای مورد علاقم بود 

چیزای باستانی رو دوست دارم 

عاشق عتیقه هام و یه سری کلکسیون هم دارم 

موزه های تاریخی رو خیلی دوست دارم 

طبیعتم دوست دارم عاشق جنگلم دوست دارم تنها تو جنگل زندگی کنم با حیوونای جنگل در ارتباط باشم 

دوست دارم شبا تو جنگل بخوابم و اسمون رو نگاه کنم 

( خیلی ارامش بخشه قبلا امتحان کردم شما هم بکنید )

تو زندگیم نقطه ضعفی نداشتم و ندارم ولی تنها نقطه ضعفی که میتونم داشته باشم بچه های ایندمن 

من خیلی دوست دارم مادر بشم و چند تا بچه داشته باشم 

حس میکنم بقل کردن بچه ای از جنس خودم خیلی لذت بخشه 

و برای همین رو انتخابام حساسم هر انتخابی که میکنم به این فکر میکنم که چه تاثیری روی زندگی بچه ی ایندم میزاره